Vragen

Op deze pagina staan veel vragen en antwoorden over 123ModeKassa. U kunt uw vraag in de zoekbalk typen. De resultaten verschijnen dan automatisch. U kunt het beste zoeken op een onderwerp. De gerelateerde vragen verschijnen dan in de lijst. Staat uw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in en een medewerker zal u zo spoedig mogelijk helpen.

Wat heb ik nodig om het systeem aan te sluiten?

Om 123ModeKassa aan te sluiten heeft u een gedrade internetaansluiting nodig evenals een stopcontact met de mogelijkheid om 2 (extra) apparaten aan te sluiten. De computer zit samen met het beeldscherm in èèn behuizing. Daarnaast heeft de printer een stroomaansluiting nodig.

Hoe sluit ik het aan?

Het aansluiten is bijzonder eenvoudig. De handleiding wijst u in stappen door de stappen die u dient te nemen. Mocht u vragen omtrent de ingebruikname hebben dan kunt u rechtstreeks bellen naar de 123ModeKassa Helpdesk. De helpdeskmedewerker helpt u dan snel verder.

Is er sprake van een overeenkomst met 123ModeKassa?

U gaat een overeenkomst aan van èèn jaar met daaropvolgend de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen.

Waarom is het systeem all-in zo voordelig?

123ModeKassa kunnen wij zo voordelig leveren omdat wij beschikken over de beste refurbished systemen samen met onze eigen ontwikkelde software . Ondanks de lage prijs gaan wij voor de volle 100% klant tevredenheid.

Wordt de kassa mijn eigendom?

De kassa blijft eigendom van 123ModeKassa. U heeft daardoor geen zorgen als er iets onverhoopt defect geraakt. Dit wordt zolang u gebruik maakt van het systeem door onze razendsnelle omruilservice opgelost.

Kan ik ook werken met klantenpassen?

U kunt uw klanten verassen met een klantenpas waarmee ze o.a. korting kunnen krijgen of kunnen sparen voor leuke cadeaus. 123ModeKassa Kan u voordelig klantenpassen aanbieden in de door u gekozen opmaak.

Werkt 123ModeKassa ook tussen meerdere filialen?

Ja, 123ModeKassa is eenvoudig op te schalen naar een Multi filiaal systeem.